Šios savaitės ugdymo veiklos

Data: 2020 09 14 - 2020 09 30

Mažylių (1,5 m. - 3 m.) savaitės tema: MANO SANTYKIS SU AUKLĖTOJU IR KITAIS VAIKAIS

Susipažinti ir aptarti su vaikais dienos ritmą darželyje - prisiminti veiklas, rutiną, kas laukia dienos eigoje;
Vaikų adaptacija - kaip auklėtoja ir kiti vaikai gali padėti saugiai pasijausti atėjus naujam vaikui į grupę, palaikyti, suprasti;
Ryšio kūrimas ir stiprinimas su auklėtoja ir kitais vaikais - žaidimai porose, pokalbiai, ryto ratas apie pagalbą sau ir kitiems, draugystę, mandagumą, pagarbą, stereotipų laužymus;
Pasilyginti kuris vaikas didžiausias, kuris mažiausias, kurio plaukai ilgi, kurio trumpi;
Formuoti sveikus ir kasdieniniam gyvenimui reikalingus įgūdžius, kaip: pratintis ant puoduko/tualetuko.
Lavinti ir skatinti vaikus valgyti patiems. Mokyti patiems taisyklingai nusiplauti ir nusišluostyti rankas;
Organizuoti estafetes ir aktyvias veiklas, kurių metu vaikučių aktyviai judėtų (bėgiojimas, ropojimas, kamuoliuko metimas/ridenimas ir kt.).

Didžiųjų (4 m. - 6 m.) savaitės tema: MANO SANTYKIS SU AUKLĖTOJU IR KITAIS VAIKAIS

Susipažinti ir aptarti su vaikais dienos ritmą darželyje - prisiminti veiklas, rutiną, kas laukia dienos eigoje.
Vaikų adaptacija - kaip auklėtoja ir kiti vaikai gali padėti saugiai pasijausti atėjus naujam vaikui į grupę, palaikyti, suprasti.
Ryšio kūrimas ir stiprinimas su auklėtoja ir kitais vaikais - žaidimai porose, pokalbiai, ryto rato pašnekesiai apie pagalbą sau ir kitiems, draugystę, mandagumą, pagarbą, stereotipų laužymus.
Skatinti laikytis susitarimų ir taisyklių;
Stiprinti vaiko pasitikėjimą savimi ir savo gebėjimais, auginti didžiavimosi savimi jausmą ir tikėjimą, kad ir kiti vertina palankiai;
Formuoti sveikus ir kasdieniniam gyvenimui reikalingus įgūdžius;
Atskleisti vaiko individualumą, jo unikalius gebėjimus;
Stiprinti savivaizdžio jausmus: savo kūno, fizinės išvaizdos, jausmų, minčių, norų, ketinimų, savybių, gebėjimų, veiklos supratimą.