Šios savaitės ugdymo veiklos

Data: 2019 04 23 - 2019 04 26

Mažylių (1,5 m. - 3 m.) savaitės tema: KOKIE BŪNA GYVŪNAI?

PAGRINDINIAI TIKSLAI 

Supažindinti vaikus su įvairių šalių pagrindiniais gyvūnais: liūtais, žirafomis, meškomis, kt. Pakalbėti, kur kiekvienas gyvūnas gyvena, ką valgo, kaip juda, galima net per ryto mankštas, vaikščioti, kaip įvardintas gyvūnas. Įvardinti pagrindines gyvūnų kūno dalis: letenos, kanopos, snukis, ūsai, gaurai ir pan. Ugdyti meilę gamtai ir gyvūnams. Ugdyti globos ir rūpinimosi gyvūnais jausmą, pavyzdžiui pagaminant paukšteliams inkilų arba parke palesinant paukštelius. Žaisti žaidimus su pėdsakais, bandant atspėti kieno pėdsakai įspausti sniege. Aktyviai žaisti ir judėti lauke. Žaisti įvairius žaidimus, kurie lavintų vaikų smulkiąją motoriką (pirštukus, delniukus), taip pat duoti logines užduotėles (sudėti kaladėlių bokštą, atskirti spalvas viena nuo kitos ir pan.) Skatinti vaikus padėti žaislus į jų skirtas vietas.

Didžiųjų (4 m. - 6 m.) savaitės tema: KIEK GYVŪNŲ YRA PASAULYJE?

PAGRINDINIAI TIKSLAI 

Vartant enciklopedijas ir knygas, žiūrint paveikslėlius ar video medžiagą su vaikais kalbėti apie žinduolių grupei priskiriamus gyvūnus, kaip: liūtai, lokiai, arkliai ir kt. Patyrinėti, kokios būna gyvūnų buveinės, kodėl jiems svarbi kailių spalva ir raštai, kokie gyvūnų jutimai? Kuo minta gyvūnai? Paieškoti įdomių faktų apie gyvūnus, pavyzdžiui: šuns uoslė yra 100000 kartų stipresnė negu žmogaus, bet jie turi daug mažiau skonio receptorių. Karvės gali miegoti stovėdamos, tačiau sapnuoja tik gulėdamos. Šikšnosparniai yra vieninteliai žinduoliai, kurie gali skraidyti ir pan. Pažiūrėje video [https://www.youtube.com/watch?v=tU2 ZnVFBVm0] su vaikais aptarti ką naujo sužinojo? Kaip saugiai reikia elgtis su nepažįstamais gyvūnais? Patyrinėti ir paieškoti įdomios informacijos apie Lietuvoje gyvenančius žinduolius. Pasižiūrėjus video [https://www.youtube.com/watch?v=N5F H7lsqiFQ] pakalbėti apie naminius gyvūnus, ir išsiaiškinti, kuo jie naudingi žmogui. Kaip reikia jais rūpintis? Ir pan.